Sponsoren gezocht voor rijst!

6 oktober 2022 - Hoogeveen, Nederland

We zijn blij dat we kunnen melden dat de 35 dozen met kleding aangekomen zijn en veilig bij Alhagy op de compound staan. Om ervoor te zorgen dat we ook nog rijst uit kunnen delen, hebben we mooie posters gemaakt en die hebben we opgehangen op ons werk. De komende weken zullen we familie, vrienden en bekenden gaan vragen of ze willen sponsoren. Maar ergens voelen we ons ook een beetje bezwaard... armoede in Gambia.... maar met de inflatie in Nederland realiseren we ons dat armoede dichterbij is dan ooit...

Misschien wil je wel helpen, maar lukt het financieel niet.

Misschien wil je wel helpen, maar kun je minder missen dan voorheen.

Misschien denk je wel dat een euro (te) weinig is.

Maar: of je nu sponsort of niet, of het 0, 1, 5, 10 of 100 euro is... Het is goed, omdat we samen het verschil maken. Soms de één voor jou, soms jij voor een ander. Het zit 'em niet in geld. Het is de aandacht, de gedachte en de wil om te helpen die tellen.

Poster-2022-1-pijl

Mocht je willen en kunnen sponsoren: je kan contact met ons opnemen.

Lieve groet, Stevelien: 06-30610008 & Ellen: 06-44015480

1. Willy Ensing:
    23 oktober 2022
    Succes , top!
  2. Mariska Kats:
    29 oktober 2022
    Super wat jullie doen dames!!
  3. Johanna:
    10 november 2022
    Een goede laatste avond in Nederland en dan een goede, veilige reis toegewenst. Ik ga jullie volgen deze weken, een stukje mee genieten in het andere land, met het goede doel, met jullie en al die mensen daar. Mooi werk wat jullie doen. Liefs!!!
  4. Janneke helmholt:
    10 november 2022
    Voor morgen een hele goede reis en veel plezier en succes met jullie bijzondere avontuur.