Ein-de-lijk weer naar Gambia!

8 april 2022 - Hoogeveen, Nederland

Na drie (lange) jaren ontvangen jullie ineens weer een mail van "ons" reisverhaal. Ben je nieuwsgierig geworden? Wil je weten wat dat betekent? Dan moet je nu even verder lezen (je kan je natuurlijk ook uitschrijven, maar dan mis je wellicht toffe verhalen en mooie foto's.... het is aan jou...).

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik in de luxe positie ben dat ik 26 april vertrek naar Gambia voor 8 dagen en dat Stevelien en ik samen in november van dit jaar van plan zijn twee weken in Gambia te gaan genieten. Zoals jullie inmiddels weten, houdt "genieten in Gambia" voor ons in dat we (naast genieten van mooie natuur, prachtige mensen, heerlijke klimaat etc. etc.)  van betekenis willen zijn voor gezinnen die wel wat steun kunnen gebruiken.

En dat laatste wil ik in de 8 dagen dat ik in Gambia ben ook weer doen. Ik ben begonnen met een sponsoractie "Rijstgeld" en er komt al geld binnen. Dat geld neem ik mee en dan koop ik in Gambia zakken rijst en die brengen Alhagy en ik dan bij de gezinnen waar het nodig is. Je kan een gezin al van eten voorzien (25 kilo rijst) voor 15 euro. Een klein gebaar, maar een wereld van verschil. Help je mee?

764233

Lieve groet, Ellen

1. Stevelien:
    Joehoe!!!!!! Zin an!!!!
  2. Alied en Freek-Jan:
    8 april 2022
    Door de Covid pandemie hebben we afgelopen periode veel extra armoede gezien in Gambia. Nu tijdens de Ramadan met het suikerfeest-Koriteh- als afsluiting zal jouw rijst extra welkom zijn!
  3. Miranda:
    Wat leuk zeg Ellen en Stef. Goed bezig
  4. Robert:
    9 april 2022
    Goed bezig!
  5. Deli Karstens:
    10 april 2022
    Hoi Ellen,, ik ga je natuurlijk weer volgen. Wil ook doneren tbv het “ rijstproject”. Naar welk nummer moet het geld overgemaakt worden? Of heb ik daar overheen gekeken?
  6. Ellen:
    10 april 2022
    Fijn Deli. Dank! Ik begreep van Stef dat het al gelukt was.
  7. Madeleine:
    12 april 2022
    Heel leuk! Fijn dat jullie er weer heen kunnen :)