Welkom op ons reisblog!

31 oktober 2017

Welkom op ons reisblog Gambia 2017 - Stevelien, Dina en Ellen bij Reislogger!

15 november vertrekken Stevelien Ensing-Karstens, Dina Kolkman-Bakker en Ellen Ensing voor twee weken naar Gambia. Het is niet zomaar een vakantie. We gaan in Gambia de armste medemens bezoeken en kleding, schoenen en verzorgingsproducten uitdelen. Veel van jullie lezers heeft ons gesponsord met een financiële bijdrage. Van het geld dat jullie ons hebben meegegeven gaan we in Gambia heel veel zakken van 25 kilo (kwalitatief goede) rijst kopen en weggeven. Onze avonturen en verhalen lees je hier!

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onzebelevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    31 oktober 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Robert:
    1 november 2017
    Veel plezier! Lekker rustig hier dus!
  3. Jolanda:
    1 november 2017
    Gewéldig dames! Nu al veel voorpret en daar een super leuke tijd gewenst!! Ik ga jullie avonturen zeker volgen 👋🏼
  4. Hilko & Germien:
    2 november 2017
    Wij wensen jullie alvast een veilige reis en heel veel plezier daar maar dat gaat wel goed komen met jullie
  5. Rita:
    7 november 2017
    Veel plezier met de voorbereidingen, en een goede reis en een hele fijne tijd in Gambia!!
  6. Johanna:
    8 november 2017
    Een goede voorbereiding gewenst voor de laatste dingen en dan het avontuur tegemoet! Het zal veel voldoening geven iets voor de ander te mogen betekenen. Ook de andere cultuur te proeven, onverwachte dingen tegen te komen, je verbazen over de leefomstandigheden van andere mensen en jezelf een beetje tegenkomen, het is een mooi avontuur. Geniet ook van elkaar, dit samen ondernemen is toch heel speciaal ! Liefs, Johanna
  7. Corine:
    8 november 2017
    Heel veel pleizer! Ik hoop dat jullie veel mensen blij mogen maken.
    We wensen jullie een goede reis en Gods zegen.
    Groetjes van ons allemaal
  8. Joke:
    Wat een goed initiatief.
    Petje af voor jullie.
    Ik hoor graag hoe het jullie daar vergaat en.. wat foto's om de sfeer te proeven. Het ga jullie goed
  9. Ans:
    9 november 2017
    Hallo dames, wens jullie alles wat je nodig hebt op jullie reis en verblijf.
  10. Ronald Knol:
    9 november 2017
    Super initiatief Dames! Ik ben er vorig jaar geweest! Veel plezier!
  11. MARIA:
    9 november 2017
    Heb een goede en leuke tijd in Gambia. Liefs van mij